Organisatie

We werken aan een inclusieve en lerende organisatie. Een open en veilige omgeving waarin we initiatief belonen en verschillen waarderen, respecteren en benutten. We werken in zelforganiserende teams, waarin we elkaars talenten kennen en hier maximaal gebruik van maken en optimaal complementair zijn. De grenzen tussen verschillende organisatieonderdelen vervagen.

Projecten

Ambitie 2025 leeft al volop bij de studenten en medewerkers. Check hiernaast de ambitieuze projecten die al aan de gang zijn.

Foto René Kasbergen
Organisatieontwikkeling

Bij Avans ontwikkelen studenten zich tot wendbare en veerkrachtige professionals. Om dit mogelijk te maken, wil Avans een organisatie zijn waarin studenten hun eigen leerroute kunnen bepalen. Waarin studenten,...

Ontdek meer
Foto Emmy Bleumink-Bakx in hal
Professionalisering

Of het nu gaat om het succesvol implementeren van een nieuw flexibel onderwijsmodel, de veranderingen in de organisatie of de digitalisering van ons werk; de Ambitie 2025 vraagt veel van onze medewerkers en in het...

Ontdek meer
1 2

Nieuws

Ambitie 2025: een bewogen jaar en eerste stappen gezet

We kijken terug op een bewogen jaar, waarin we - ondanks corona - samen ook mooie stappen hebben gezet op weg naar het realiseren van onze Ambitie 2025. Dit jaar stond vooral in het teken van het samen voorbereiden,...

Ambitie 2025 is bekend; hoe we er gaan komen nog niet

Dit najaar deden we een onderzoek bij het Avans-panel naar de beleving van en communicatie over de Ambitie 2025. Hierop kwam een goede respons. 256 medewerkers hebben gereageerd en dat is 41% van de aangeschreven...

Paul Rüpp: 'We willen opleidingen herclusteren'

Een Avansacademie van de toekomst bestaat uit gemiddeld 2500 studenten en 150 medewerkers. Dat is een van de concreet gemaakte kaders rond Ambitie 2025 van de hogeschool, zegt Paul Rüpp, voorzitter van het College van...

Ambitie 2025: Organisatie

Lees onze update over de stand van zaken in de organisatieprojecten Organisatieontwikkeling een Docentprofessionalisering.

1 4