ServicePunt

Eén centraal, digitaal punt voor alle medewerkers en studenten binnen Avans. Waar iedereen terecht kan voor service-gerelateerde vragen, informatie, storingen en verzoeken. Waarin meldingen goed opgevolgd kunnen worden. Een systeem, dat gaandeweg ook steeds verder uitgebreid en completer wordt. Dat is ServicePunt.

ServicePunt achtergrond
  • Status In gebruik
  • Doel Alles op één plek

Eenvoudig zelf regelen

Begin 2020 is ServicePunt live gegaan voor alle academies en diensteenheden binnen Avans. Hét systeem voor het melden van storingen en incidenten, het opvragen van informatie en het doen van aanvragen. Eén punt waar iedereen voor uiteenlopende zaken terecht kan. Denk bijvoorbeeld aan problemen met een laptop of inloggen, vragen over reiskostenvergoeding bij een stage in het buitenland of heel praktische zaken zoals een knipperende lamp op kantoor. ServicePunt maakt dat medewerkers en studenten veel meer zelf kunnen regelen op eenvoudige wijze.

Servicepunt op devices met tekst

Met dit online systeem wordt dus de gehele Avans organisatie ondersteund en kan het verloop van vragen, aanvragen en storingen goed gevolgd en opgevolgd worden. Deze handige, centraal tool is zo een boost voor de informatie- en servicevoorziening binnen Avans.

De ontwikkeling van ServicePunt is onderdeel van de diverse bedrijfsvoeringtrajecten op het gebied van Technologie & Data. Binnen deze Avansbrede trajecten wordt steeds bekeken hoe we met behulp van ICT het leven van medewerkers en studenten eenvoudiger en logischer kunnen maken.

Voortdurend in ontwikkeling

Vanaf begin juli 2020 zijn de diensten van ServicePunt verder uitgebreid met meer mogelijkheden, een aangepaste structuur en nog sneller antwoord op vragen. Zo is het reserveren van een fiets of het aanvragen van een (tijdelijke) medewerkers- of servicepas nu mogelijk. Daarnaast kan via Servicepunt voortaan een aanvraag voor catering worden gedaan bij een overleg of bijeenkomst. Naar de toekomst toe zal ServicePunt continu verder ontwikkeld en verbeterd worden.

Nieuwsgierig naar wat Servicepunt voor jou kan betekenen? De link vind je hier: https://servicepunt.avans.nl

Laat je inspireren!

Verhalen en ervaringen uit de praktijk!

Betrokkenheid en nazorg voor succesvolle implementatie Hireserve

Dit voorjaar is een nieuwe online module voor het werven en aannemen van nieuwe Avans medewerkers geïntroduceerd, Hireserve. Het implementeren van zo’n online recruitmentmodule is een behoorlijke klus. En heel...

Studenten helpen mee met ontwikkeling Avans One

Voor studenten, docenten en medewerkers die tijdens hun studie of werk onderwijsgerelateerde of ondersteunende taken willen uitvoeren en informatie nodig hebben komt er Avans One (voorheen Avans Portaal). Als eerste...

Implementatie Brightspace in volle gang

Het zijn bijzondere tijden, het coronavirus houdt iedereen veelal thuis, en Avans kraakt van de digitalisering. Het team dat verantwoordelijk is voor de implementatie van het nieuwe Leer Management Systeem (LMS),...

1 3