ServicePunt

Eén centraal, digitaal punt voor alle medewerkers en studenten binnen Avans. Waar iedereen terecht kan voor service-gerelateerde vragen, informatie, storingen en verzoeken. Waarin meldingen goed opgevolgd kunnen worden. Een systeem, dat gaandeweg ook steeds verder uitgebreid en completer wordt. Dat is ServicePunt.

ServicePunt achtergrond

Eenvoudig zelf regelen

Sinds 2020 werken alle academies en diensteenheden binnen Avans met ServicePunt. Hét systeem voor het melden van storingen en incidenten, het opvragen van informatie en het doen van diverse aanvragen. Eén punt waar iedereen voor uiteenlopende zaken terecht kan. Denk bijvoorbeeld aan problemen met een laptop of inloggen, vragen over reiskostenvergoeding bij een stage in het buitenland of heel praktische zaken als een afspraak maken met een decaan of het melden van een knipperende lamp op kantoor.

Maar ook het lenen van middelen die je voor je studie of voor het geven van onderwijs nodig hebt of het lenen van een fiets, paraplu of oplader. Het aanvragen van catering bij een overleg of bijeenkomst, aanvragen van een (tijdelijke) medewerkers- of servicepas. Al deze aanvragen zet je eenvoudig in ServicePunt. Dat maakt dat medewerkers en studenten veel meer zelf kunnen regelen op eenvoudige wijze.

Met dit online systeem wordt dus de gehele Avans organisatie ondersteund en kan het verloop van vragen, aanvragen en storingen goed gevolgd en opgevolgd worden. Deze handige, centraal tool is zo een boost voor de informatie- en servicevoorziening binnen Avans. De ontwikkeling van ServicePunt is onderdeel van de diverse bedrijfsvoeringtrajecten op het gebied van Technologie & Data. Binnen deze Avansbrede trajecten wordt steeds bekeken hoe we met behulp van ICT het leven van medewerkers en studenten eenvoudiger en logischer kunnen maken.

Voortdurend in ontwikkeling

Dagelijks wordt de slimme kennisbank in ServicePunt uitgebreid met informatie zoals de meest gestelde vragen per onderwerp en Tips & Tricks. Zo vind je snel antwoord op je vraag. De informatie uit de kennisbank wordt ook aangeboden op de 50 informatiezuilen in de Avansgebouwen, zodat deze informatie voor iedereen binnen handbereik is. ServicePunt is steeds in ontwikkeling. Jouw feedback is nodig om continue te verbeteren.

Nieuwsgierig naar wat Servicepunt voor jou kan betekenen? De inlogpagina van ServicePunt bereik je via deze link.

Servicepunt op devices met slogan